محمد حسین جان عشقم محمد حسین جان عشقم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
ضحی خانم , امیدمضحی خانم , امیدم، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

شیرشیران

شب چله

1393/6/25 13:50
نویسنده : مامان وبابا
74 بازدید
اشتراک گذاری

امشب طولانی ترین شب سال است 

این اولین یلدای زندگی توست  , بلندترین شب سال 

ارزویم در این شب برایت اینست که شادیهایت طولانی و غم هایت کوتاه باشند

عزیزم !

عمرت بلند و شادیت افزون باد , خوشیهایت مدام و سلامتی برایت مداوم 

 

               تشکراز مهربونیهای مامان جون شیرین و بابا جون حسین

       و از همکاریهای خاله جون هلاله  هم ممنونم 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محبتیلدات مبارک محبت

لبخند به لبهای قشنگت حک باد 

 

بهاران عمرت بی خزان و روزهای عمرت بهاری عشق من 

 

 

عکسهای قشنگت هم یکی از هدیه های خاله جان و دایی جان بود 

چندروز قبل عکسهای شما رو که با لباس هندوانه ایت انداخته بودی چاپ کردن تا شب یلدایی بهت هدیه کنن 

متشکرم ازشونآرام

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هلاله
25 شهریور 93 14:09
خاله قربونت بره من عاااشقتم نفس خاله قدر یه دنیا دوستت دارم نفس من
خاله جون
2 مهر 93 10:06
چه یلدای خووبی بودی محمد حسین عشق من تو یلدای شادیهای زندگی مایی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرشیران می باشد